Дејан Терзић – Једна прича о …

Рођен сам 21-ог априла 1987-ме године у Бечеју где сам и одрастао.

dejatКолико год је познато породично стабло уназад, моја мајка и њезина породица су Војвођани, углавном Бечејци. Породица с очеве стране су сви Херцеговци и он је први који је доселио у Војводину.

Завршио сам ОШ. Здравко Гложански (Бечеј), С.Ш. Економско – трговинска (Бечеј), В.Ш. Факултет спорта и физичког васпитања (Нови Сад). Планирам и наставак постдипломских студија, наравно без журбе полагања у року јер ми је тренутно спорт на првом месту.

Кајаком почињем да се бавим са 6.година рекреативно и из љубави према води.

У почетку сам весало само трке на 2км у мини кајаку јер је то била једина дисциплина, и ту сам, колико се сећам, у свакој трци победио.

После тога, као пионир, возио сам трке на 200м, 500м, 1000м и 2000м и увек сам веслао једносед и побеђивао, али ми је кајак увек био игра, никада нешто што схватам посебно озбиљно. У кадетској и јуниорској доби се нисам посебно интересовао за кајак, него сам се окушао у рукомету и разним другим спортовима.

Од 2006.године када сам уписао факултет, посветио сам се кајаку, и од тада почињем да тренирам озбиљније и да ме интересују резултати и такмичења!

Слика

Са Марком Новаковићем освајам сениорске медаље на државном шампионату и постајемо двосед екипа за наредне године. Веслали смо 200 м на Светским куповима 2007, Европском 2008, али после тога 2009, са Јозефом Шотијем у двоседу неуспевам изборити пласман на Европско, 2010., У Москви са Новаковићем и даље сам убеђен да смо вредели за медаљу на У-23 на 200 метара, али је не освајамо неким несрећним случајем или околностима услова које домаћини нису обезбедили… и на јесен у октобру те 2010, прихватам позив из Шапца од садашњег тренера Мирослава Алексића да у саставу четверца на 1000 м покушамо да изборимо Олимпијску норму.

Од тада почињем још озбиљније и професионално да се бавим кајаком…

Кајакаши Дејан Терзић и Ервин Холперт

Дејан Терзић и Ервин Холперт

Следеће 2011 године освајамо 8.место на првенству Света и норму за Лондон, настављамо припреме, 2012 године освајамо бронзу на Европском и девето место на Олимпијским играма.

Ове 2013 г. настављам са припремама репрезентативног четвороседа и са Холперт Ервином у кајаку двоседу постајем најбољи двошедаш у држави. Те победе су ми дале мотивацију и оправдану веру у себе, за даље самоуверено тренирање и напредовање у каријери.

Деја и Маркан шкрабају по деци :)

Терза и Маркан тероришу децу по центру 🙂

Ове сезоне ме очекују три важна такмичења и са великим самопоуздањем их очекујем, мислим на предстојеће Европско првенство у Португалу па затим Медитеранске игре у Турској и круна сезоне Првенство Света у Немачкој!

https://www.facebook.com/dejan.terzic.52

З.С.Г’

Постави коментар