ОБИЧНА ПРИЧА …

(Илустрација: yablor.ru)

Ту, скоро, нема, више, од… нешто ме пробуди.

Шта је?

  • Дохватили се, својски: моја савест, моја душа и моје о, о, о! јадно срце – богами, дохватили па све пршти по кошу!

Савест ме гризе да сам без савести, душа ми пишти да сам без душе… а моје о, о, о! јадно срце шта ће – куца…

– Не може, ово, више, овако и овако! – удара по ребрима моја савест, удара као без душе. – Тражим испит! Све да се испита – ни по баби ни по ујацима, него по јевропски! Испит, испит!!!…

– Не може, јакако да не може! – пишти моја душа, пишти као без савести. – Хоћу да будем модерна а не заостала као ти – испит, него шта!!!…

– А ти, срце, моје, шта ти лупаш, пардон!… кажеш?

– Ма пусти их, покондириле се, увек сам на твојој левој страни…

Шта да се ради, нек цветају све цвећке: организујем испит. Узајмим се и организујем…

Савест и душа положише, а ја и срце падосмо!!!…
О, о, о!… О, о, о! Моје јадно срце!!!

За награду, што су положиле, душа тражи бању, и то неку страну а не сељачку као што су наше!… А  савест: да нешто цалнем у натури, плус туристичко наградно путовање у Јевропу с картом у једном правцу… пардон!… смеру!…

И шта да вам причам, браћо, Срби…

Живим без душе и савести…

У иноСРАНству су. Душа се бања а савест се спроводи!…

  • Понекад нам се јаве, душа и савест, није крв вода. Ништа специјално, у обичном коверту. Само гугучу.

Савест се сликала пред неким Институтом за људска питања без одговора, а душа загрлила неки споменик на некаквом тргу… и ТО ЈЕ ТО… Немају, пишу, намеру да се враћају на старо и закрпљено… На крају, обе, и душа и савест, као да су се договориле, етикетирале паролу: “Остајте нам здрави и затуцани!”

Остадосмо, сами, ја и моје о, о, о, јадно срце…

Дивно је живети са срцем!!!

Поздравља вас,

Поздравља вас,

Auтор: Велибор Михић, књижевник из Београда
Извор: Србисање Times

Оставите одговор

