Томислав Николић: Пријатно сам изненађен информацијом да су и партизани допринели ослобођењу Београда …

Поштовани грађани,

Наш народ каже да се човек учи док је жив. Ову мудру изреку најбоље могу да потврдим на личном примеру, јер након што сам дошао на функцију председника, непрестано добијам нова сазнања и нове информације којима проширујем своје знање.

Заиста, нисам могао ни да сањам да ћу оволико нових и занимљивих ствари научити чак и после студија. Информација коју ћу сада поделити са вама ће вероватно свима доћи као велико изненађење, јер верујте ми, и сам сам тако реаговао.

Наиме, пре неколико дана су ме моји саветници информисали да су – да ли сте спремни на овај шок – и партизани учествовали у ослобођењу Београда! Колико год да сам знао о историји своје земље, овај податак ми је до пре неколико дана био потпуно непознат! Чак и сада када размишљам о томе чини ми се као потпуно невероватна чињеница, али ипак чињеница.

Можете замислити моје изненађење када сам видео слике ослободилаца Београда на којима они носе петокраке на својим капама!

Све што хоћу да кажем је – отворите свој ум за нове идеје, и немојте никада мислити да је ваше знање коначно. Увек постоји неки неистражени кутак, нека скривена тајна у ризници знања која се вешто крила од вас све ове године.

Смрт фашизму – слобода народу!

Т. Н. / Њуз

Оставите одговор

