Трошкове војне парада у част доласка Путина плаћа Вучић из свог џепа …

Вучић разматрао и узимање кредита за плаћање трошкова Путиновог доласка

Београд – Премијер Србије Александар Вучић сам ће од своје плате покрити све трошкове војне парада која се организује 16. октобра, у част доласка руског председника Владимира Путина у Београд, сазнаје Њуз.
Вучић каже да је овим потезом одлучио да запуши уста свим критичарима.

– Војна парада у част доласка Владимира Путина у Београд грађане Србије неће коштати апсолутно ништа. Све до последњег динара платићу ја из свог џепа, од своје плате, тако да се нико не брине – рекао је Вучић на ванредној конференцији за новинаре.
Премијер је навео да је желео да плати и све трошкове доласка Владимира Путина али да су га од те идеје одговорили министри из редова Српске напредне странке.

– Био сам спреман да узмем кредит и сносим трошкове Путинове посете јер ће и то питање неки да постављају. Ипак, моји пријатељи из владе, видите како су то дивни људи, подсетили су ме на оно шта ја увек говорим. Рекли су ми: „Александре, не можеш да трошиш више него што имаш“ и у праву су – навео је Вучић.
Уз све то, како је додао премијер Вучић, већина грађана веома поштује руског председника, те да је то био још један разлог што је одустао од те идеје.

– Један мој сарадник којег неизмерно ценим и поштујем после свега ми је онако у шали рекао: „Знам ја да би се ти извукао и из тог кредита, али дај да и ја осетим да сам бар кроз тај порез што плаћам допринео посети Путина“. Тада сам схватио да тако размишља већина грађана Србије. Е ја им тај осећан нисам желео да ускратим – истакао је Вучић.

Бане Грковић / Њуз

2 мишљења на „Трошкове војне парада у част доласка Путина плаћа Вучић из свог џепа …

Оставите одговор

