Иван Тасовац подигао глас у купатилу против угрожавања медијских слобода у Србији …

Министар Тасовац бурно негодује сваке вечери када гледа Дневник

Београд – Министар културе и информисања Иван Тасовац данас је оштро протестовао против најновијих случајева угрожавања медијских слобода у Србији. Тасовац је своје незадовољство испољио веома гласно и то у тренутку док се бријао у свом купатилу.

– Док сам ја министар не дозвољавам никакву цензуру у српским медијима! Укидање политичких емисија на телевизијама је антицивилизацијских и антидемократски чин и ја пред тим не желим да затварам очи. Коса ми се на глави диже од свакодневних притисака на медије и зато гласно протестујем! – рекао је Тасовац оштро гледајући у огледало.

  • Бивши директор „Београдске филхармоније“ додао је да је свима је јасно да притисци на медије долазе из врха власти.

– Не желим више да седим у влади која толерише гажење медијских права и слобода! Јел вам то јасно! Уколико до недеље „Утисак недеље“ поново не буде на програму, подносим оставку! Јесте ли ме чули, оставку! – узвикнуо је Тасовац тако да му се афтершејв на полици затресао.
Станари зграде у којој Тасовац живи сведоче да министар информисања све чешће диже глас против аномалија у српском друштву.

– Сваке вечери после Дневника из његовог стана чују се снажни протести. Слично је и ујутру, након што прочита дневну штампу комшија Иван има обичај да дуго и гласно негодује. То нас не чуди јер га памтимо као веома принципијелног човека још из времена када је по читав дан твитовао против бивше власти – рекао је један Тасовчев који је желео да остане анониман.
Председник кућног савета министрове зграде такође се заинтересовао за овај случај.

– Комшију Ивана сам више пута срео у лифту и питао каква се то бука чује из његово стана. Он би само поцрвенео од беса, заустио да нешто каже, а онда ипак само прогутао кнедлу и оћутао. Позвао сам га да на састанку кућног савета изнесе свој став, али био он само погнуо главу и отишао. Мало сам забринут за њега – рекао је председник кућног савета.

Бојан Љубеновић / Њуз

Оставите одговор

