Небојша Стефановић: Прајд још није забрањен …

 За сада. А ни сада. Ни сада. Не, ни сада. Ни сада. Ни сада. Стварно, ни сада. Не, није још. Ни сада…

Ових дана се могу чути разне приче о одржавању и отказивању Параде поноса. Од свега тога, истина је само једно: ја могу да забраним Прајд кад год пожелим, ако то хоћу. Али нећу. Бар за сада.
Ево, скоро сам убеђен да до краја ове моје реченице Парада неће бити забрањена.

Ето, завршио сам реченицу, а Прајд је још увек актуелан. Ево, оде још једна реченица и опет се ништа није десило.
Можда мислите да је ово био мој блеф, да се опустите, а онда одједном “Бам!”, забранио Небојша параду.

Можда мислите да ће се то десити до краја овог пасуса. Или следећег, ко то зна? Али не. Ви и даље читате и надате се да ће се то десити. Сигуран сам да мислите да ће крај ове реченице означити и крај сваке шансе да се Парада поноса одржи.

Ето, видите како сам вас неприметно увео у наредни пасус, ништа нисте ни приметили, а Парада је још ту. И није ми уопште јасно зашто желите да чујете како забрањујем Прајд? Какви сте то људи? Зар не желите да сви у друштву буду равноправни и безбедни?

Сад сам се заинатио. Прајд неће бити забрањен. Бар за сада. А ни сада. Ни сада. Не, ни сада. Не могу да верујем колико сте упорни. Не, ни сада није забрањен. Побогу хоћете ли одустати? Ни сада. Ни сада. Не. Не. Не…ни сада није забрањен. Не још. Ни сада, стварно. Ни сада. Ни сада. Ни сада. Не, ни сада. Није проблем, могу ја овако до сутра. И до недеље, ако треба. Није. Није. Ни сада. Ни сада.

Н.С /Њуз

Оставите одговор

