МОСКВА: Поражавајућа необјективност Euronews поводом Украјине …

А РУСКА ТЕЛЕВИЗИЈА БГТРК
ЈЕ ЈЕДАН ОД ЊИХОВИХ СУВЛАСНИКА (СА 17 ОДСТО)

  • Ппоражавајућа је необјективност телевизије Euronews поводом украјинске кризе – оценила је Марија Захарова, заменица портпарола Министасрства иностраних послова Русије.

Општеевропски канал Euronews емитује програм у 153 земље на пет континената и гледа га преко 333 милиона домаћинстава. Његови највећи ационари су Француска државна телевизија (25 одсто), Италијанска државна телевизија (23 одсто) и руска телевизија ВГТРК (17 одсто).

Захарова је – упркос оваквој власничкој структури – своју оптужбу на рачун Euronews додатно изоштрила овако:

„Како сазнати шта се стварно догађа у Украјини? Гледајте Euronews: ако та телевизија нема ништа о Украјини – знајте да Порошенку не иде добро. Заиста је поражавајућа фантастична ангажованост и необјективност Euronews поводом онога што се догађа у Украјини”.

Факти

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s