За тестере гарантни рок (не) важи …

Бечеј – Александар Попов из Бечеја купио је нову моторну тестеру „Вилаџер“ али, уместо задовољства у раду њоме, задобио је главобоље.
 
  • „Тестера од самог почетка није радила како треба што сам и пријавио продавцу. Рекли су ми да су они овлашћен сервисер и да ће је поправити када се сасвим поквари“, прича Александар Попов.

Александру је речено да је предуго држао гориво у резервоару које већ након месец дана изгуби на квалитету што подразумева да трошкови поправке иду на његов рачун.

„Купио сам тример код њих и користио исто гориво и без проблема га упалио и покосио траву“, побија причу о неисправном гориву Александар Попов.

У „Про технику“, који   је овлашћенИ сервисер, истрајали су на излапелом гориву одбијајући одговорност, уз инсистирање да не укључујемо камеру. Међутим, у Удружењу за заштиту потрошача кажу да, у овом случају, одговорност, ипак, пада на „Про технику“ која је обавезна да отклони квар.

„У овој ситуацији евидентно је да ни усмено као ни у писмено потрошач није добио упутство како да се понаша са коришћењем горива приликом престанка или током сталне употребе производа“, категорична је Јованка Николић.

Обратили смо се и фирми „Агромаркет“, која је увозник „Вилаџеровог“ програма. Координатор рада сервиса Душко Симић нам је телефоном рекао да је наложио „Про техници“ да тестеру поправи на рачун „Агромаркета“.

РТВ

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s