Интервију са једним вампиром …

Цетиње 19- децембар ’13.

З.С.Г’:

Ди си Вукашине кућо стара, нисам те вид’о од задњег уједа?!

Вукашин:

Уједам али богме и уједају. Ево ме мили, добри и надасве храбри чо’ече, славим рођендан…

З.С.Г’.:

Који по реду, вампирчино моја матора?

Вукашин:

Улазиш у опасну зону. Вампира питаш који му је рођендан?!

Али ипак сам данас добре воље па да ти одговорим ако будем кадар. Ја сам се давно успоменичио тако да имам неколико рођендана. Један кад сам се родио, други кад сам први пут комшиницу ујео и пуштио крв, трећи кад су на том мјесту сачинили споменик, четврти кад су ме примили у партију јер сам онда у потпуности био сигуран да сам вампир, онда када су му одшегали ногу-мислим да је пети. Тако да имам рођендана за Гиниса али такав ми је и хороскоп. Али да те приупитам, ко бјеше Гинис?! Чини ми се да ми је и он неки даљи рођак?

З.С.Г’:

Имаш веома занимљиву биографију. Па и то за Гиниса је занимљиво? Зар у Црној Гори сада има људи са так’ом биографијом?

Вукашин:

Е мој Зоки. Ми смо ти у Црној Гори ка кртола. Све што ваља то нам је у земљу. Али ево захваљујући томе што сам вампир могу комуницирати са сличнима. Ти још нијеси схватио да си то исто, али добро, схватићеш. Нијесу то само они који носе дуге очњаке и уједају жене већ они који лебде неђе између. Између облака, људи, идеологија… Па идеологија, ако се тако може рећи је иста и моја и твоја. То је интернационални вампирски покрет који влада овијем свијетом само је ми, ја и ти, помало подјебавамо. Искачемо из колосијека.

З.С.Г’.:

То се од тебе нисам, над’о!

Вукашин:

Шта?

З.С.Г’. :

Да ме прогласиш за вампира. Знам да си то урадио са циљем. Ја бих вол’о да објасниш своју намеру?

Вукашин:

Покушао сам да покажем висок степен блискости са тобом али сам видио да сам отишао погрешним путем. Али помислим- Дошло је наше вријеме. Имамо колегу за предсједника Србије. Гробара. Ту би могли да се огребемо за какав орден. За привилегије се не боримо. То није наш стил. И ту смо слични. Ја сам попримио и особине неких комшија овдје са Цетиња. Ови овдје су се самопрогласили за Долину Богова. Потпуно су ме пореметили. Мислио сам бар 2000 година да имамо једнога Бога а сад видим по једнога у сваком комшији. Личе на Христа. Немају гађа на гузицу. И не боли их ништа. То што их сматрају за стоку, то што им се подругују, што их понижавају, што их шибају погледима. Очекујем само да их неки банкар једнога јутра разапне на какву бандеру…Због неисплаћених дугова. Али баш и није тако црно. Ови нови богови знају и да се снађу. Покрали су фабрику Обод ђе су деценијама монтирали фрижидере, замрзиваче и убацивали дјеловали у пећине око Цетиња. Некада су ту убацивали побијене свештенике и монахе СПЦ, послије рата кад је побиједио вампиризам широких народних маса… Тако да ти је сада свака цетињска пећина пун пунана. Црних попова и бијеле технике…

Али да се вратим на наше заједништво.

Гробар предсједник, Влада по цио дан сахрањује: данас Космет, сјутра предузећа, хапсе своје опоненте а прво их прогласе за лопове и тајкуне али своје не дирају. Неће они Бека а посебно Цанета.

Нови врховни српски идеолог је Станко Суботић који је сахранио не само српски порески систем но европски. Ти је, брате мој, мудоња, он је данас у Србији не само слободан човјек већ бренд. Он је будућност. Мишковић је прешао у прошлост.

З.С.Г’. :

Опет ми нис’ баш најаснији. Ал’ ми је веома јасно да си чо’ек огромног искуства. То је чињеница! Стално имаш примедбе на политичаре. Који је, по твом мишљењу, ипак, најбољи? Има ли га Чо’ече, бРе!?!

Вукашин:

Имам и ја миљенике. Није све црно како ти се чини. Занимљив тип овај Цане. Шеф овога Ђукановића из Црне Горе и Вучића из Србије. Иако није баш класични политичар али зрачи неком сигурношћу а Мило и Аца падају на то. То је факат. Аца је не само сахранио Србију но и своје опоненте. Ко Сулејман Величанствени. И Он је до краја сатро Србију али и опоненте. Ипак је шеф-ШЕФ!

Гласам за Станка Суботића.

З.С.Г’. :

Жив нам  ост’о, млад јуначе , срећан ти рођендан и још дуго, дуго да нас уједаш! К’о луди смо и без тебе.

Опет ми нијеси баш најаснији. Али ми је веома јасно да си човјек огромног искуства. То је чињеница. Стално имаш примједбе на политичаре. Који је, по твом мишљењу, ипак, најбољи? Има ли га Човјече!?

Вукашин:

Имам и ја миљенике. Није све црно како ти се чини. Занимљив тип овај Цане. Шеф овога Ђукановића из Црне Горе и Вучића из Србије. Иако није баш класични политичар али зрачи неком сигурношћу а Мило и Аца падају на то. То је факат. Аца је не само сахранио Србију но и своје опоненте. Ко Сулејман Величанствени. И Он је до краја сатро Србију али и опоненте. Ипак је шеф-ШЕФ! Гласам за Станка Суботића.

З.С.Г’. :

Молим те врати се на Црну Гору. Ти би требало да о тим стварима знаш најбоље. О оним које су актуелне али и оне које су се догађале у прошлости. Са аспекта једног вампира пећине су интересантна дестинација Црна Гора их је пуна…

Вукашин:

Црногорске пећине су наше приче без краја. Пуне људских костију, бијеле технике покрадене осамдесетих и деведесетих година прошлог вијека, пуне накупљеног страха који се ту акумулирао и стотине година уназад, ту су направљени и зачети многи црногорски интелектуалци и академици, умјетници и књижевници. Новинари а и политичари.Једноставно речено, пећинска номенклатура.

Црногорску неовисност су донијели „пећинари“, католици, муслимани (сунити и шиити), Роми су се часно држали. Без обзира на понуду од литра зејтина и џак брашна за приганице. Односно за неовисну. У суштини часно су се сви

Аутор: Вукашин Скочајић
Извор: Србисање Times

Оставите одговор

