Задружни коњ треба помоћ …

Молио бих фанове да ми помогну у тестирању сајта.
У питању је сајт за постављање и преглед текстова песама.
Значило би ми ако бисте издвојили пар минута да покушате да поставите неку песму и проверите да ли све ради како треба. Не мора да буде комплетан текст, мада их лако можете наћи на интернету. Битно ми је да проверим да ли све ради како треба и да ли евентуално постоји неки изузетак који није обрађен.

За’ваљујем однапред!

http://lyrics.4page.info/public/song/create

Задружни коњ

zk1

Шаљиве слике и разне постере можете видети на: http://www.facebook.com/srbtimes

4 мишљења на „Задружни коњ треба помоћ …

  1. Bas sam zivela lepo, dok nisam Miska srela
    al` zaljubih se slepo i ako nisam htela.
    Sad mi svaka siska mirise na miska…
    Nije mi bilo stalo, vaspitana sam strogo
    htela sam samo malo al` zaljubih se mnogo.
    Sad mi svaka siska mirise na Miska….

Оставите одговор

