5 најгорих начина како нас шпијунирају…

Силни су филмови направљени о шпијунажи међудржавној, политичкој, индустријској а све је присутнија и маркетиншка. Тврде стручњаци да нас са свих страна вребају “трговци” како би нам утрапили све и свашта.

Слика

„Док читате ове редове тренутно вас највероватније посматра стотинак компанија које желе да вам продају своје производе“, наводи се у чланку Црацкед.цом-а.

Ево сад и пет најгорих начина на који нас компаније шпијунирају.

Они знају

Компјутер је извор бројних информација. Путничка агенција Орбитз врло добро зна да ли њихова потенцијална мета користи Мекинтошов компјутер или ПЦ и сходно томе обасипа их огласима за скупље, односно јефтиније дестинације.

„Мекинтошов компјутер је скупљи од ПЦ, што значи да и њихови власници имају пуно новца за трошење“, наводи Црацкед. Према истраживањима власници Мацова зарађују 30-ак посто више од корисника ПЦ-ја, то су углавном мушкарци и то самци. Сходно томе пристизаће на њихов комп и огласи који им нуде адекватну робу, луксузне аутомибиле, јахте, далеке и примамљиве дестинације за одмор и тако то.

Велики брат

Веровали или не ваш телевизор има способност да препозна пијете ли Пепси или Кока колу, па се емитери онда утркују које ће рекламе пуштати. Наиме, америчком заводу за патенте и робне марке пристигао је захтев за патентирање уређаја за кабловску тв који детектује амбијент у коме се гледалац налази када му се пуштају рекламе. Сходно томе ће и пуштати рекламе оних производа који би могли да вам се продају.

На овој идеји је 2010. године радио microsoft. Та технологија требала је да скенира сву електронску пошту, СМС-ове и странице које посећујете и да помсатра ваше лице док сте за компјутером. А онда би сходно томе пуштали огласе.

Пронаћи ћемо вас

Неке компаније су чиповале чоколадице и пратиле понашање потрошача.

Има још тога. Аппле вас тера да му откријете сопствену локацију и то на начин да вас подстиче да се користите Аппле ИД-ом, односно јединственом идентификацијом и да непрестано ажурирате апликације.

Лутке прате вашу куповину

Најновији андроиди названи ЕyеСее Маннеqуин направљени су да нас посматрају док купујемо. Препознају расу, језик, године, пол и израз лица. Све ове информације се чувају и анализирају, како за проучавање сопствене понуде тако и за продају података другим продавцима. Коштају 5000 долара.

Здравље је увек скупо

Кад га човек изгуби увек је скупо, а поготово ако наседнемо рекламама.

Њујоршка маркетиншка фирма Епиц недавно је ухваћена како користи огласе на око 24.000 wеб страница како би шпијунирала које болести њихови корисници најчешће траже на интернету. Међу тим страницама били су и ЦНН.цом, Амазон и други посећени портали.

Скупљали су информације о потенцијалним здравственим проблемима како би лакше погађали маркетиншке кампање.

А знате ли да су подаци о људском здрављу поверљива ствар. Зато је Федерална комисија за трговину Епицу наредила да уништи своје базе података, којом је већ обухваћено веома, веома много људи.

Стручњаци знају да је оглашавање туризма на интернету исплативије од оглашавања у другим медијима.
Извор: Домино магазин

Шаљиве слике и разне постере можете видети на: http://www.facebook.com/z.s.grubisic

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s