Из бележнице једне Бечејкице …

МОЈ ИДОЛ, МОЈ ХЕРОЈ – МОЈ ТАТА!

paja p

Волела бих још једном да те видим, да ти кажем да те волим, да ти честитам рођендан, да ми решиш задатак из математике, да вичеш на мене, да ми гасиш комп када је већ касно.

Волела бих да се радујеш мојим успесима са мном, да тугујеш са мном када је то потребно, да причамо о свему, знам да то није могуће, али ја бих то највише волела.

Поносна сам на тебе, на свог тату…

ПАЈУ ПАНКЕРА!

ppsp

Отац и кћер – Паја & Сташа

http://www.facebook.com/Stanislava.Stasa.Vadaski

*Нек’ му је вечна слава и покој му души његовој!
Грубер с’ приколицом

Извор: Србисање Times

5 мишљења на „Из бележнице једне Бечејкице …

  1. Лично сам га познавао, ишао са њим у исти разред средње школе,радио са њим на истој машини дуго година и био „ПАНКЕР“ са њим онда кад је за то било време, а сада се свакодневно Богу молим да упокоји душу уснулог слуге Господњег и мог другара.Вечан му помен.

  2. Negde sam danas pročitao “status“ kako je dokaz dobrog roditeljstva kada vidiš da ti dete sluša “Pink Flojd“… I, priznajem, pomislio sam da je to čak možda “vrhunac“ roditeljstva…
    Sada vidim da nije… Rekao bih da je to Paja. Koga uopšte ne znam, uzgred budi rečeno.

Оставите одговор

